πριν από  2 ημέρες 19 ώρες

Protagon.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οταν, τον Φεβρουάριο του 1990, η BMW παρουσίασε την πρώτη γενιά του BMW Σειρά 8, σκοπός της ήταν να φτιάξει ένα πολυτελές και γρήγορο κουπέ μεγάλου τουρισμού. Όμως σε μία εποχή που η επιθυμία για την απόλυτη ταχύτητα και την κυριαρχία στις κορυφογραμμές την σπορ οδήγησης είχε ήδη χαραχθεί από τα Porsche 9 59, Lamborghini Diablo και Jaguar ΧJ220, το πανέμορφο BMW δεν είχε τα φόντα να τα ανταγωνιστεί. Εκτός, εάν επενέβαινε δραστικά το τμήμα M της εταιρείας και μεταμόρφωνε το Ε31 σε μία βολίδα μαζί με τις αναγκαίες τροποποιήσεις. Άλλωστε με έναν αεροδυναμικό συντελεστή της τάξης του 0,20 (καλύτερο από των προναφερομένων Porsche Jaguar ακόμα καθώς και του McLaren F1) η βάση ήτανε εξαιρετική για υψηλές ταχύτητες. Παρόλα αυτά οι μηχανικοί τοn βελτίωσαν κι άλλο. Συγκεκριμένα, αφαίρεσαν τους αναδιπλούμενους (pop-up) προβολείς, τόσο για λόγους άλλους αεροδυνομικής όσο και για την χωροταξία κάτω από το καπό, φρόντισαν να βάλουν μεσαία κολόνα...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αυτοκίνητο
    Palo presentation