Τι έδειξε η έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Λαμίας για τη δυναμικότητα της τοπικής αγοράς
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Λαμίας, η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών δηλώνει πως προτιμά να ψωνίζει από τα τοπικά καταστήματα. Ωστόσο, η συχνότητα επισκέψεων περιορίζεται στη μία ή δύο φορές τον μήνα, για παραπάνω από τους μισούς καταναλωτές , εξαιτίας του αυξημένου κόστους διαβίωσης -ακρίβεια σε είδη πρώτης ανάγκης, ενέργεια, καύσιμα κ.λπ. Σε αυτό το πλαίσιο, οι τοπικές επιχειρήσεις βρίσκονται αντιμέτωπες με: - δυσανάλογη αύξηση του κόστους λειτουργίας σε σχέση με τη μείωση του τζίρου, - υπέρμετρη και πολυεπίπεδη φορολογία, - αθέμιτες πρακτικές ανταγωνισμού και άλλα διαρθρωτικά εμπόδια. "Όλα αυτά συνθέτουν ένα εκρηκτικό μείγμα επιβίωσης για τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις της πόλης", σημειώνει ο ΕΣΛ που πιστεύει ότι τα ευρήματα αναδεικνύουν την επιτακτική ανάγκη αλλαγής πολιτικής από την κεντρική διακυβέρνηση και πιο συγκεκριμένα:Άμεση αύξηση εισοδημάτων για μισθωτούς και συνταξιούχους.Παροχή...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Άκρως ανησυχητικά είναι τα ευρήματα της έρευνας του Εμπορικού Συλλόγου Λαμίας σχετικά με τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών στην τοπική αγορά. Όπως διαπιστώνεται η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών δηλώνει πως προτιμά να ψωνίζει από τα τοπικά καταστήματα. Ωστόσο, η συχνότητα επισκέψεων περιορίζεται στη μία ή δύο φορές τον μήνα, για παραπάνω από τους μισούς...
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(32)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(42)
- Θεσσαλία(291)
- Θεσσαλονίκη(48)
- Θράκη(1)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(175)
- Μακεδoνία(23)
- Πελοπόννησος(104)
- Στερεά Ελλάδα(130)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.