Πώς αλλάζει η ρουτίνα ομορφιάς για τους έφηβους και ποιος είναι ο ρόλος του TikTok;
Η εφηβεία ήταν πάντα μια περίοδος πειραματισμού, αλλά το 2025 η αγορά ομορφιάς για εφήβους δεν μοιάζει με καμία άλλη. Με αξία που αγγίζει ήδη τα 25 δισεκατομμύρια δολάρια και με πρόβλεψη να φτάσει τα 33 δισ. έως το 2028, οι έφηβοι -κυρίως της Gen Z και της Gen Alpha- καθορίζουν τις νέες τάσεις στα καλλυντικά και την προσωπική φροντίδα. Οι έφηβοι δεν αγοράζουν απλώς προϊόντα· θέλουν διαφάνεια, βιωσιμότητα, ασφάλεια και... TikTok-approved εμπειρίες. Η skincare τάση των εφήβων στο TikTok μπορεί να είναι επιβλαβής και ακριβή, σύμφωνα με μελέτηΚατανόηση του νέου εφήβου καταναλωτή Σύμφωνα με τη Mallory Huron, οι έφηβοι προσελκύονται από τις συσκευασίες, gamified skincare, και εμπειρίες που συνδυάζουν social media και προσωπική έκφραση. Όμως, η ανάγκη για ασφαλή, δερματολογικά ελεγμένα προϊόντα είναι πιο σημαντική από ποτέ, καθώς ευαίσθητες επιδερμίδες εκτίθενται σε δραστικά συστατικά όπως ρετινόλες και οξέα.Δημιουργία προϊόντων ΜΕ τους...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.