Πώς το παράδειγμά σας διαμορφώνει τη στάση του παιδιού ακόμα και στα απλά
"Μα γιατί το κάνει αυτό; Ποιος του το έμαθε;" Δύσκολα θα βρούμε γονιό που δεν έχει αναρωτηθεί κάτι παρόμοιο βλέποντας το παιδί του να κάνει κάποια απότομη κίνηση ή ακούγοντάς το να λέει κάτι... καινούργιο. Αν έχετε υπάρξει κι εσείς σ' αυτή τη θέση, τότε κατά πάσα πιθανότητα χρειάζεται να κοιτάξετε τριγύρω σας - ή στον καθρέφτη. Η επιστημονική κοινότητα δεν διχάζεται καν πάνω στο θέμα: Τα παιδιά δεν μας ακούν. Μας παρακολουθούν. Και μέσα από αυτή την καθημερινή παρακολούθηση χτίζουν λέξεις, συμπεριφορές και αντιδράσεις που δεν διδάσκουμε με λόγια αλλά με τη στάση μας, ξανά και ξανά. Και ξανά.Η επιστήμη πίσω από τη σιωπηλή διδασκαλία Εσείς, πώς συμπεριφέρεστε;Πώς μιλάτε στον ταμία; Λέτε "ευχαριστώ" στον άνθρωπο που σας εξυπηρετεί αντί να πείτε "τι λέμε Κωστάκη στον κύριο";Τι κάνετε για το περιβάλλον; Αν μιλάτε στο παιδί για τη βιωσιμότητα σαν κάτι εντελώς θεωρητικό δεν αντιλαμβάνεται ότι οι πράξεις του έχουν επιπτώσεις. Ανακύκλωση...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.