Ο Κώστας Καραμανλής συνεχίζει να διαμορφώνει την ατζέντα
Η επιστήμη της πολιτικής επικοινωνίας το ξεκαθαρίζει... εγκαίρως. Το μέσο είναι το μήνυμα. Είναι λοιπόν κομβικής σημασίας να καταφέρει κάποιος με τη διαδρομή και τη συνολική παρουσία του στον δημόσιο βίο, να είναι ένα ανθεκτικό και αλεξίσφαιρο μέσο-μήνυμα. Ο Κώστας Καραμανλής είναι από τους λίγους που τα κατάφεραν. Είναι ο πολιτικός της Κεντροδεξιάς που αγαπήθηκε περισσότερο από κάθε άλλον στη Μεταπολίτευση (με την αυτονόητη εξαίρεση του Εθνάρχη θείου του), και εκείνος που κατάφερε να προσελκύσει στην κάλπη τη μεγαλύτερη, πλατιά κοινωνική πλειοψηφία που εμπιστεύτηκε ποτέ έναν πολιτικό ο οποίος διεκδικούσε να κυβερνήσει τον τόπο. Το 2004, 3,5 εκατομμύρια Έλληνες έφτασαν στην κάλπη για πάρτη του, για να ψηφίσουν τον Κώστα Καραμανλή. Ποτέ πριν νικητής εκλογών δεν είχε τέτοια μαζική πλειοψηφία. Και φυσικά, ποτέ κανείς από όσους τον διαδέχτηκαν, δεν μπόρεσε να τον πλησιάσει. Ο Κώστας Καραμανλής εξέπεμπε, και εκπέμπει ακόμη οικειότητα. Πιο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(768)
- politismos(68)
- Βιβλία(45)
- Βιντεοπαιχνίδια(0)
- Θέατρο & Χορός(45)
- Κινηματογράφος(48)
- Μουσική(49)
- Παράξενα(59)
- Τέχνη(98)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.