πριν από  3 ώρες 8 λεπτά

Ysterografa.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η επιστήμη της πολιτικής επικοινωνίας το ξεκαθαρίζει... εγκαίρως. Το μέσο είναι το μήνυμα. Είναι λοιπόν κομβικής σημασίας να καταφέρει κάποιος με τη διαδρομή και τη συνολική παρουσία του στον δημόσιο βίο, να είναι ένα ανθεκτικό και αλεξίσφαιρο μέσο-μήνυμα. Ο Κώστας Καραμανλής είναι από τους λίγους που τα κατάφεραν. Είναι ο πολιτικός της Κεντροδεξιάς που αγαπήθηκε περισσότερο από κάθε άλλον στη Μεταπολίτευση (με την αυτονόητη εξαίρεση του Εθνάρχη θείου του), και εκείνος που κατάφερε να προσελκύσει στην κάλπη τη μεγαλύτερη, πλατιά κοινωνική πλειοψηφία που εμπιστεύτηκε ποτέ έναν πολιτικό ο οποίος διεκδικούσε να κυβερνήσει τον τόπο. Το 2004, 3,5 εκατομμύρια Έλληνες έφτασαν στην κάλπη για πάρτη του, για να ψηφίσουν τον Κώστα Καραμανλή. Ποτέ πριν νικητής εκλογών δεν είχε τέτοια μαζική πλειοψηφία. Και φυσικά, ποτέ κανείς από όσους τον διαδέχτηκαν, δεν μπόρεσε να τον πλησιάσει. Ο Κώστας Καραμανλής εξέπεμπε, και εκπέμπει ακόμη οικειότητα. Πιο...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κινηματογράφος
    Palo presentation