Την Έλεγαν Μαρία
Ψυχρό, σκοτεινό και πικρό, μα βαθιά ρομαντικό και απίστευτα θαρραλέο, το "Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι" (1972) του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι είναι μια σοκαριστικά διεισδυτική μελέτη πάνω στη σύγχρονη αστική αλλοτρίωση, η οποία διαμόρφωσε καθοριστικά το κινηματογραφικό σκηνικό μιας εποχής που βίωνε μελαγχολικά το "τέλος της γιορτής" (των ανέμελων, απελευθερωτικών και αισιόδοξων 60s). Προκάλεσε σκάνδαλο με τη διαβόητη σκηνή βιασμού με το βούτυρο, κέρδισε οσκαρικές υποψηφιότητες σκηνοθεσίας και ερμηνείας, γέννησε σφοδρές αντιπαραθέσεις, γνώρισε μεγάλη εμπορική επιτυχία και πέρασε στην ιστορία. Τον τελευταίο καιρό η ταινία επανήλθε στη δημοσιότητα λόγω των καταγγελιών της πρωταγωνίστριάς της, Μαρία Σνάιντερ, περί κακοποίησής της στη συγκεκριμένη σκηνή. Αυτή δεν υπήρχε αρχικά στο σενάριο και ο Μπερτολούτσι, σε συνεννόηση με τον Μάρλον Μπράντο, τη γύρισε απροειδοποίητα, προσπαθώντας να αιφνιδιάσει την αμήχανη ηθοποιό του, αποσπώντας έτσι "μια...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(612)
- politismos(44)
- Βιβλία(58)
- Βιντεοπαιχνίδια(1)
- Θέατρο & Χορός(71)
- Κινηματογράφος(71)
- Μουσική(66)
- Παράξενα(48)
- Τέχνη(25)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.