πριν από  7 ώρες 43 λεπτά

Pronews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Newsroom | email: [email protected] Δεν είναι μυστικό ότι οι δυτικές μάρκες περνούν δύσκολες στιγμές στην Κίνα. Οι πωλήσεις μειώνονται καθώς οι εγχώριοι αγοραστές στρέφονται σε τοπικές μάρκες, που προσφέρουν ανώτερη τεχνολογία σε χαμηλότερη τιμή. Μία από αυτές είναι και η AITO. Είναι σχετικά άγνωστη στο ελληνικό κοινό, αφού διαβάζουμε τακτικά για την BYD, την XPeng, την Xiaomi και τη Nio, αλλά όχι τόσο για την AITO. Αποτελεί τη μάρκα πολυτελείας του Seres Group, το αντίστοιχο της Lexus για την Toyota. Ή της Denza για την BYD, για να παραμείνουμε στα κινεζικά τεκταινόμενα. Και την περυσινή χρονιά κατάφερε να ξεπεράσει σε πωλήσεις τα ορόσημα των πολυτελών μοντέλων, την BMW και τη Mercedes-Benz. Η AITO γεννήθηκε το 2021 όταν ο κατασκευαστής smartphone Huawei συνεργάστηκε με τη Seres, εταιρεία που αρχικά κατασκεύαζε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, κυρίως βαν και φορτηγάκια. Η μία λοιπόν χωρίς εμπειρία στην κατασκευή πολυτελών αυτοκινήτων...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Πολιτισμός
    Palo presentation