Γιατί η οπτική αρχιτεκτονική του Wes Anderson μας κάνει να επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά
Ένας χαρακτήρας που επιβιώνει από αλλεπάλληλα αεροπορικά ατυχήματα που δεν καταλήγουν ποτέ σε δυστυχήματα. Που επιμένει να βγαίνει ζωντανός ανάμεσα σε συντρίμμια και άθικτα βιβλία για τη φύση, το περιβάλλον και τα έντομα. Μια αίθουσα ανάρρωσης γεμάτη με νοσοκόμες, καλή αισθητική και φάρμακα που καταπίνονται με σαμπάνια και πούρα. Βαλίτσες για μακρινά ταξίδια που μοιάζουν με καλάθια για πικ νικ, μια πίπα διακοσμημένη με ημιπολύτιμους λίθους που καπνίζει μια νεαρή καλόγρια ντυμένη στα λευκά και πολλαπλά κουτιά για παπούτσια στη σειρά που κρύβουν τις συνέχειες της κινηματογραφικής πλοκής. Ας μη γελιόμαστε. Είναι οι μέρες οι τόσο ζέστες και ηλιόλουστες και τόσο δροσερές το απομεσήμερο που πολύ απλά κραυγάζουν δύο λέξεις: θερινό σινεμά! Αλλά και έτσι να μην ήταν μάλλον θα ήταν αρκετή η ύπαρξη της νέας ταινίας του Wes Anderson "The Phoenician Scheme" (Το Φοινικικό Σχέδιο) για να μας ξεκουνήσει ως το αγαπημένο μας σινεμά, την καρέκλα του...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(722)
- politismos(31)
- Βιβλία(57)
- Βιντεοπαιχνίδια(0)
- Θέατρο & Χορός(53)
- Κινηματογράφος(103)
- Μουσική(74)
- Παράξενα(50)
- Τέχνη(36)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.