πριν από  1 ημέρα 21 ώρες

Kathimerini.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Newsroom 13.06.2025 • 13:31 Κοινοποίηση 0 Σχόλια Με το που άλλαξε η χρονιά, ο όμιλος LVMH μπόρεσε να ανακοινώσει επίσημα και με λεπτομέρειες αυτό που συζητιόταν αρκετά έντονα το τελευταίο δίμηνο του 2024. Ένα καινούργιο συμβόλαιο με τη Formula 1, με δεκαετή διάρκεια, έναντι ενός χρηματικού ποσού που φημολογείται ότι ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια ευρώ, έφερνε τον επιχειρηματικό κολοσσό των ειδών πολυτελείας στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Ως όχημά του, χρησιμοποιούσε τρία brands. Τον οίκο μόδας Louis Vuitton, τη σαμπάνια Moet Hennesy (τις δύο εταιρείες δηλαδή που συνθέτουν και το όνομα του Ομίλου) και μία από τις πολλές του ωρολογοποιίες, που έπαιρνε πια τη θέση της Rolex, που για χρόνια ήταν ο επίσημος χρονομέτρης της Formula 1. Τόσο για τους φίλους του σπορ, όσο και γι' αυτούς του ρολογιού, η επιλογή ανάμεσα στο μεγάλο portfolio της LVMH δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από την TAG Heuer. Η σχέση του Οίκου από το La-Chaux-De-Fonds με το...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Πολιτισμός
    Palo presentation