πριν από  5 ώρες 54 λεπτά

Mixanitouxronou.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μετά την εκλογή του Τραμπ, μεγάλες εταιρείες, όπως οι Mastercard, PepsiCo και η Nissan αλλάζουν την πολιτική τους ως προς το μάρκετινγκ για το Pride, εξαιτίας πολιτικών πιέσεων και οικονομικής αβεβαιότητας. Έτσι, επιλέγουν πιο διακριτικές ή εσωτερικές μορφές συμμετοχής. Η απόφασή τους προήλθε από την πολιτική των ΗΠΑ, η οποία στρέφεται ενάντια στις πολιτικές διαφορετικότητας και ένταξης (DEI), με την οικονομική αβεβαιότητα να εντείνεται. Όσον αφορά την Mastercard, δεν θα ανανεώσει τη χορηγία της για την Παρέλαση Υπερηφάνειας, της Νέας Υόρκης, για το 2025. Παρείχε στήριξη στην Heritage of Pride, τη μη κερδοσκοπική οργάνωση που διοργανώνει την παρέλαση της Νέας Υόρκης και άλλες συναφείς εκδηλώσεις στην περιοχή, για περίπου δέκα χρόνια. USA NEW YORK PRIDE Παρόλα αυτά, ανέφερε πως συμμετάσχει στην παρέλαση του Ιουνίου στη Νέα Υόρκη, καθώς και σε άλλες εκδηλώσεις. Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε: "Η Mastercard είναι σταθερός υποστηρικτής...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Πολιτισμός
    Palo presentation