Ο Κοραής στην όπερα και Ρίτσος... στο πιάνο
Πέρασε ο Φλομπέρ από την Πάτρα του 1849 για να παρακολουθήσει όπερα; Ποια ήταν η σχέση του Ελευθέριου Βενιζέλου με τα ωδεία της χώρας; Πόσες επαρχιακές πόλεις είχαν μουσικά σωματεία στις αρχές του 20ού αιώνα; Οι απαντήσεις βρίσκονται στους δύο τόμους της "Ιστορίας της Μουσικής στη Νεώτερη Ελλάδα", που εξέδωσε το Ωδείον Αθηνών, με τη στήριξη του Κοινωφελούς Ιδρύματος Κοινωνικού και Πολιτιστικού Εργου (ΚΙΠΚΕ), σε επιμέλεια των Χάρη Ξανθουδάκη, Πάνου Βλαγκόπουλου, Κώστα Καρδάμη και Στέλλας Κουρμπανά. Η "Ιστορία", που θα ολοκληρωθεί ως τριλογία, ξεκινάει από την περίοδο της Αλωσης της Πόλης και φτάνει έως τον Μανώλη Καλομοίρη και το τέλος του Α' Παγκοσμίου Πολέμου. Από τους δύο τόμους επιλέγουμε χαρακτηριστικά αποσπάσματα. Ο νεαρός Κοραής στην όπερα "Τη 23 του απερασμένου (μηνός) σας έγραψα πάλι διά τον σιόρ Διαμαντή (...) Στην εκκλησία λογιάζω πως έρχεται διά τα μάτια. Κάθε Σάββατο βράδυ αντίς να έλθη στην εκκλησία, πηγαίνει στην όπερα·...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(442)
- politismos(26)
- Βιβλία(25)
- Βιντεοπαιχνίδια(1)
- Θέατρο & Χορός(29)
- Κινηματογράφος(59)
- Μουσική(30)
- Παράξενα(31)
- Τέχνη(19)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.