Οι αγαπημένες κούκλες των '80s και πώς η ελληνική παιχνιδοβιομηχανία κατάφερε να ανταγωνιστεί την παγκόσμια
Τη δεκαετία του '60, το πλαστικό μπήκε στη βιομηχανία παιχνιδιών και έφερε μεγάλες αλλαγές. Η "επανάσταση" στον κλάδο είχε έρθει μία δεκαετία νωρίτερα, με την δημιουργία της κούκλας Barbie. Η Barbie έγραψε ιστορία, καθώς από τη μία αποτέλεσε ένα άρτια σχεδιασμένο προϊόν και από την άλλη διαμόρφωσε μια νέα τάση στις γυναίκες, επηρεάζοντας τη μόδα και τα πρότυπα ομορφιάς. Υπήρξε η εμπορικότερη κούκλα όλων των εποχών. Η έμπνευση για τη δημιουργία της ήρθε από τη Ρουθ Χάντλερ, συνιδρύτρια της εταιρείας Mattel, η οποία παρατήρησε την κόρη της, Μπάρμπαρα να παίζει με χάρτινες κούκλες και να τους δίνει ρόλους ενηλίκων. Από εκεί προέκυψε και το όνομα "Barbie", από την κόρη της. "Τ ότε υπήρχε ένα κενό στην αγορά από τέτοιες κούκλες, γιατί όλες οι κούκλες ήταν μωρά ή νήπια", ανέφερε στη "Μηχανή του Χρόνου" η Μαίρη Βέργου, αρχιτέκτονας και επιμελήτρια του Μουσείου Μπενάκη. Κούκλα Barbie με αξεσουάρ. Η έμπνευση για την Barbie To 1955, η Ρουθ...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.