Όταν ο ελληνικός Τύπος κατακλύστηκε από διαφημίσεις ηλεκτρικών συσκευών. Ποια "σταρ" της μαγειρικής διαφήμιζε κουζίνες; Τα σλόγκαν και οι υπερβολές
Τη δεκαετία του '50 η Ελλάδα εισέρχεται στη μεταπολεμική περίοδο. Ο πληθυσμός της πρωτεύουσας αυξάνεται και η αντιπαροχή μεταμορφώνει την πόλη. Το όνειρο της απόκτησης ενός διαμερίσματος γίνεται στόχος ζωής για τους κατοίκους όχι μόνο της Αθήνας αλλά και όλων των μεγάλων πόλεων. Γρήγορα το ηλεκτρικό ρεύμα μπαίνει στα σπίτια και αλλάζει την καθημερινότητα των πολιτών. Κουζίνες, ψυγεία και ηλεκτρικές σκούπες γεμίζουν τα σπίτια και δίνουν καινούργιο ρυθμό στη ρουτίνα. Σημαντικό ρόλο σε αυτή την αλλαγή παίζουν οι διαφημίσεις που κατακλύζουν τον Τύπο και ενημερώνουν για τα νέα τεχνολογικά προϊόντα. Λίγο πριν "έρθει" το ρεύμα Τα πρώτα ψυγεία που εξόπλισαν τα νοικοκυριά ήταν τα ψυγεία πάγου. Παριάστηκαν σε διαφημίσεις με σκίτσα, στα οποία ο πάγος που αποθήκευαν παρομοιαζόταν με τον πάγο των Άλπεων. Και εγένετω φως... Τα επόμενα χρόνια ο "πολιτισμός μπήκε στα σπίτια" με τα ηλεκτρικά ψυγεία. Το σύνθημα της θρυλικής ΙΖΟΛΑ ακολουθούσε τις...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(711)
- politismos(67)
- Βιβλία(57)
- Βιντεοπαιχνίδια(0)
- Θέατρο & Χορός(47)
- Κινηματογράφος(63)
- Μουσική(46)
- Παράξενα(40)
- Τέχνη(198)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.