πριν από  4 ώρες 47 λεπτά

Epixeiro

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Πάνε λίγοι μήνες που η βρετανική Vogue έγραφε για την επιστροφή του παιχνιδίσματος των T-shirts από τα 2000s. Για όλα εκείνα τα μπλουζάκια με τα σχέδια, τις λέξεις ή τις φράσεις που σαν άλλος προσιτός λευκός καμβάς επιτρέπουν στον άνθρωπο που τα φοράει καθώς περιδιαβαίνει, να πει κάτι, χωρίς να μιλήσει. Και είναι πράγματι ενδιαφέρουσα η προ-οπτική του να ανοίγεις ένα θέμα απλά καθισμένος ή περπατώντας στον δημόσιο χώρο. Οι περαστικοί θα ρίξουν μια ματιά για να δουν ποιο σλόγκαν ή λογότυπο είναι τυπωμένο στο μπροστινό μέρος ή ακόμα πιο εύκολα, στο πίσω μέρος ενός T-shirt, ελπίζοντας ασυνείδητα να μάθουν κάτι νέο ή να συλλέξουν πληροφορίες για το ποιόν ενός αγνώστου. Διαδικασία που μπορεί να καταλήξει από το να ανα-γνωρίσουν ένα πρόσωπο που του αρέσει το ίδιο brand ρούχων, οι έξυπνες ατάκες, συχνά πια σχετικές με την προστασία το περιβάλλοντος, τα πωλητήρια των μουσείων, τα νεο-τουριστικά T-shirts φερμένα από τα ελληνικά νησιά ή την...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Πολιτισμός
    Palo presentation