Πώς ο ήχος μιας διαφήμισης έγινε τάση στο TikTok
Μεσημέρι σε έναν σταθμό του ΗΣΑΠ. Σε εκείνο το εννιάλεπτο αναμονής για τον επόμενο συρμό, μέσα στη ζέστη, στο feed του TikTok εμφανίζεται ένας πορτοκαλί συρμός της Γραμμής 1 να πλησιάζει στην αποβάθρα, ίδιος με αυτόν που περιμένω. Σημαντική σημείωση: δεν έχει κλιματισμό. Τον συνοδεύει μια ειρωνική λεζάντα στα αγγλικά ("Ήρθε να με πάρει η προσωπική μου σάουνα") και το μουσικό jingle από την διαφήμιση της Jet2Holidays, του βρετανικού tour operator που διαθέτει οικονομικά πακέτα διακοπών για πολυτελείς τουρισμούς στους κατοίκους του Ηνωμένου Βασιλείου. H διαφήμιση χρονολογείται από το 2016. Ξεκινάει με τον πρώτο στίχο του τραγουδιού της Τζες Γκλαιν, "Hold my hand", και συνεχίζει με την προωθητική ενέργεια της εταιρείας για τις πτήσεις χαμηλού κόστους: "Τίποτα δεν είναι καλύτερο από τις διακοπές με την Jet2Holidays και αυτή τη στιγμή μπορείτε να εξοικονομήσετε 50 λίρες ανά άτομο, δηλαδή 200 λίρες για μια τετραμελή οικογένεια". Διαβάζοντας...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(655)
- politismos(47)
- Βιβλία(47)
- Βιντεοπαιχνίδια(1)
- Θέατρο & Χορός(67)
- Κινηματογράφος(90)
- Μουσική(69)
- Παράξενα(47)
- Τέχνη(35)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.