"Το παρελθόν": Η ασφυξία του τραύματος
"Το "Παρελθόν" δεν είναι μια παράσταση που παρακολουθείς. Είναι μια εμπειρία που διασχίζεις. Και που, όταν τελειώσει, συνεχίζει να σε στοιχειώνει". Με αυτό το σχόλιο και άλλα παρόμοια υποδέχτηκε ο γαλλικός Τύπος το "Παρελθόν" (Le Passe), τη δουλειά ενός τρομερού παιδιού του γαλλικού θεάτρου, του Ζυλιέν Γκοσλέν. Στα 38 του χρόνια θεωρείται ήδη βετεράνος στη θεατρική σκηνή, καθώς ξεκίνησε από το Φεστιβάλ της Αβινιόν ως νεότατος θεατής και μετά συνέχισε ως σκηνοθέτης, μόλις στα 27 του. Ο Γκοσλέν είναι ταυτισμένος με την επεξεργασία της λογοτεχνίας στο θέατρο από τα πρώτα του έργα, τα "Στοιχειώδη σωματίδια" του Μισέλ Ουελμπέκ και το "2666" του Ρομπέρτο Μπολάνιο, δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν πριν από μερικά χρόνια στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών - Επιδαύρου, όπως και το "1993", ένα έργο για το μέλλον της Ευρώπης, με επίκεντρο δύο σημαντικά τοπόσημά της, το τούνελ της Μάγχης και το ερευνητικό κέντρο CERN στη γαλλοελβετική...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(705)
- politismos(55)
- Βιβλία(11)
- Βιντεοπαιχνίδια(3)
- Θέατρο & Χορός(39)
- Κινηματογράφος(63)
- Μουσική(44)
- Παράξενα(56)
- Τέχνη(68)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.