πριν από  5 ώρες 54 λεπτά

Offsite.com.cy

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σε 1.300 κλήσεις πολιτών, οι οποίοι αναμένουν ακόμη να τους κλείσουν ραντεβού οι... Σε 1.300 κλήσεις πολιτών, οι οποίοι αναμένουν ακόμη να τους κλείσουν ραντεβού οι αντιπροσωπείες για αντικατάσταση του ελαττωματικού αερόσακου του οχήματος τους, ανταποκρίθηκε το τηλεφωνικό κέντρο του Τμήματος Οδικών Μεταφορών (ΤΟΜ) που λειτουργεί για αυτό τον σκοπό από τις 2 Μαίου του 2025. Σε δηλώσεις στο ΚΥΠΕ ο Διευθυντής του ΤΟΜ Γιώργος Λουκά είπε ότι οι 1.300 κλήσεις που έχουν ληφθεί από τις 2 Μάϊου "επικεντρώνονται κυρίως στις εταιρείες Mazda, Honda και Toyota" και αφορούν πολίτες που απευθύνθηκαν στις αντιπροσωπείες αλλά αυτές δεν επικοινώνησαν ακόμη μαζί τους για να τους κλείσουν ραντεβού για αντικατάσταση του ελαττωματικού αερόσακου του οχήματός τους. Ερωτηθείς κατά πόσον οι πολίτες αυτοί έχουν πληρώσει και αναμένουν τις εταιρείες να διευθετήσουν το ραντεβού, ο κ. Λουκά είπε ότι οι Mazda και Toyota χρεώνουν για την αντικατάσταση του αερόσακου...

πριν από  1 ώρα 57 λεπτά

Cyprustimes.com

Δέχθηκαν 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο, λέει ο Δ/ντης ΤΟΜ Σε 1.300 κλήσεις πολιτών, οι οποίοι αναμένουν ακόμη να τους κλείσουν ραντεβού οι αντιπροσωπείες για αντικατάσταση του ελαττωματικού αερόσακου του οχήματος τους, ανταποκρίθηκε το τηλεφωνικό κέντρο του Τμήματος Οδικών Μεταφορών (ΤΟΜ) που λειτουργεί για αυτό τον σκοπό από τις 2 Μαίου...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κύπρος
    Palo presentation