Η Lidl Κύπρου μειώνει τις τιμές σε όλα τα αρτοσκευάσματα κατά 15% και ξεκινάει μία χιουμοριστική καμπάνια
Η εταιρεία προσφέρει όλα τα δημοφιλή αρτοσκευάσματα τώρα 15% φθηνότερα. Η Lidl Κύπρου ξεκινά μία πρωτοβουλία για να ελαφρύνει το βάρος των καταναλωτών και να αυξήσει την καθημερινή απόλαυση. Από τις 4 Σεπτεμβρίου έως την 1 η Οκτωβρίου 2025 , η εταιρεία θα μειώσει τις τιμές σε όλα τα δημοφιλή, φρεσκοψημένα αρτοσκευάσματα κατά 15% . Η καμπάνια συνοδεύεται από μία νέα, χιουμοριστική διαφημιστική καμπάνια με τίτλο "Φήμες λένε" . "Σε αυτές τις εποχές, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς να παρέχουμε άμεση ανακούφιση στους πελάτες μας" , εξηγεί ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Κύπρου . "Ο Φούρνος μας είναι η καρδιά πολλών καταστημάτων μας και οι πελάτες μας φαίνεται να αγαπούν ιδιαίτερα τα φρεσκοψημένα προϊόντα μας. Με την απόφαση να μειώσουμε τις τιμές, κάνουμε αυτή την απόλαυση ακόμα πιο προσιτή σε όλους και ευχαριστούμε έμπρακτα τους πελάτες μας για την προτίμηση και την αφοσίωσή τους." Η μείωση των τιμών...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Από 4 Σεπτεμβρίου έως 1η Οκτωβρίου 2025, η εταιρεία θα μειώσει τις τιμές σε περισσότερα από 30 δημοφιλή, φρεσκοψημένα αρτοσκευάσματα κατά 13%, απορροφώντας τον ΦΠΑ για τους πελάτες. Η Lidl Ελλάς ξεκινά μια πανελλαδική πρωτοβουλία για να ελαφρύνει το βάρος των καταναλωτών και να αυξήσει την καθημερινή απόλαυση. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, από τις 4 Σεπτεμβρίου έως...
Η Lidl Ελλάς ξεκινά μια πανελλαδική πρωτοβουλία για να ελαφρύνει το βάρος των καταναλωτών. Από τις 4 Σεπτεμβρίου έως την 1η Οκτωβρίου 2025, η εταιρεία θα μειώσει τις τιμές σε περισσότερα από 30 δημοφιλή, αρτοσκευάσματα κατά 13%, απορροφώντας τον ΦΠΑ για τους πελάτες. Η καμπάνια συνοδεύεται από μια νέα, χιουμοριστική διαφημιστική καμπάνια με τίτλο "Φήμες λένε". "Σε...
Η Lidl Ελλάς ξεκινά μια πανελλαδική πρωτοβουλία για να ελαφρύνει το βάρος των καταναλωτών. Από τις 4 Σεπτεμβρίου έως την 1η Οκτωβρίου 2025, η εταιρεία θα μειώσει τις τιμές σε περισσότερα από 30 δημοφιλή, αρτοσκευάσματα κατά 13%, απορροφώντας τον ΦΠΑ για τους πελάτες. Η καμπάνια συνοδεύεται από μια νέα, χιουμοριστική διαφημιστική καμπάνια με τίτλο "Φήμες λένε". "Σε...
Η Lidl Ελλάς ξεκινά μια πανελλαδική πρωτοβουλία για να ελαφρύνει το βάρος των καταναλωτών και να αυξήσει την καθημερινή απόλαυση. Από τις 4 Σεπτεμβρίου έως την 1η Οκτωβρίου 2025, η εταιρεία θα μειώσει τις τιμές σε περισσότερα από 30 δημοφιλή, φρεσκοψημένα αρτοσκευάσματα κατά 13%, απορροφώντας τον ΦΠΑ για τους πελάτες. Η καμπάνια συνοδεύεται από μια νέα...
Η καμπάνια συνοδεύεται από μια νέα, χιουμοριστική διαφημιστική καμπάνια με τίτλο "Φήμες λένε". Η Lidl Ελλάς ξεκινά μια πανελλαδική πρωτοβουλία για να ελαφρύνει το βάρος των καταναλωτών. Από τις 4 Σεπτεμβρίου έως την 1η Οκτωβρίου 2025, η εταιρεία θα μειώσει τις τιμές σε περισσότερα από 30 δημοφιλή, αρτοσκευάσματα κατά 13%, απορροφώντας τον ΦΠΑ για τους πελάτες. Η...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(25)
- Κύπρος(302)
- Μέση Ανατολή(7)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.