πριν από  4 ώρες 31 λεπτά

SigmaLive

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η ετήσια αξιολόγηση του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών καταγράφει βελτίωση στην ευγένεια και καθαριότητα των κέντρων εστίασης, αλλά και σημαντικές διακυμάνσεις στις τιμές φαγητού και ποτών, που σε ορισμένες περιπτώσεις φθάνουν σε διπλάσια ή και τριπλάσια επίπεδα ανάλογα με την περιοχή και το είδος. Η έρευνα, που βασίστηκε σε 200 επισκέψεις παγκύπρια, εντοπίζει επίσης συνεχιζόμενες ελλείψεις στην εκπαίδευση προσωπικού και στην καθαριότητα των τουαλετών. Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε μεταξύ Μαίου και Σεπτεμβρίου 2025, με τη μέθοδο του "mystery shopping", και κάλυψε 41 σημεία εξυπηρέτησης σε 200 κέντρα εστίασης σε όλες τις επαρχίες της Κύπρου. Η έρευνα επιδοτήθηκε από το Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το επίπεδο εξυπηρέτησης και η ευγένεια του προσωπικού παραμένουν σε καλά επίπεδα, ενώ διαπιστώνεται βελτίωση στην καθαριότητα των χώρων, χωρίς ωστόσο να έχουν εξαλειφθεί προβλήματα στις τουαλέτες...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κύπρος
    Palo presentation