Διερευνώνται παράπονα καταναλωτών κατά ταξιδιωτικού γραφείου λέει στο ΚΥΠΕ ο Δ/ντης ΥΠΚ
Υπό διερεύνηση, από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή (ΥΠΚ) του Υπουργείου... Υπό διερεύνηση, από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή (ΥΠΚ) του Υπουργείου Εμπορίου, βρίσκονται παράπονα καταναλωτών εναντίον ταξιδιωτικού γραφείου, για αδυναμία εκτέλεσης των υποχρεώσεών του έναντι των πελατών του, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Διευθυντής της Υπηρεσίας Κωνσταντίνος Καραγιώργης.Κληθείς να σχολιάσει ανακοίνωσή του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, ύστερα από μεγάλο αριθμό παραπόνων εναντίον ταξιδιωτικού γραφείου, για αδυναμία εκτέλεσης των υποχρεώσεών του έναντι των πελατών του και τις δυσκολίες ...Διαβάστε όλο το κείμενο Κατεβάστε τώρα το application της OFFSITE για Android & για iOS
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Διερευνώνται παράπονα καταναλωτών κατά ταξιδιωτικού γραφείου λέει στο ΚΥΠΕ ο Δ/ντης Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή Υπό διερεύνηση, από τηνΥπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή (ΥΠΚ) του Υπουργείου Εμπορίου, βρίσκονται παράπονα καταναλωτών εναντίον ταξιδιωτικού γραφείου, για αδυναμία εκτέλεσης των υποχρεώσεών του έναντι των πελατών του, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Διευθυντής της...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(37)
- Κύπρος(539)
- Μέση Ανατολή(7)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.