Σε ένα θεσμικό τέλμα η παιδεία λέει το ΆΛΜΑ
Είναι εμφανές ότι η εκπαίδευση συνιστά ένα θεσμικό τέλμα - οι αλλαγές γίνονται με... Είναι εμφανές ότι η εκπαίδευση συνιστά ένα θεσμικό τέλμα - οι αλλαγές γίνονται με το σταγονόμετρο και μεγάλη αργοπορία, μετά από συνδικαλιστικές αντιστάσεις και κοινωνική αναστάτωση, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΑΛΜΑ, που εκφράζει "τουλάχιστον έκπληξη" για την συντεχνιακή αξίωση να μην συζητηθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αφού δεν έχει συμφωνηθεί πλήρως με τις συντεχνίες. Το νομοθετικό προνόμιο της Βουλής δεν είναι διαπραγματεύσιμο, προστίθεται. "Η διαβούλευση είναι στοιχείο της καλής νομοθέτησης, δεν την υποκαθιστά. Η Βουλή οφείλει να συζητήσει το νομοσχέδιο και να αποφασίσει, αναλαμβάνοντας τη συνταγματική ευθύνη της για άσκηση νομοθετικής εξουσίας". Το ΑΛΜΑ θεωρεί ότι η συντεχνιακή θέση για τη μη συμμετοχή του/της διευθυντή/διευθύντριας της σχολικής μονάδας στην αξιολόγηση ουδόλως είναι πειστική, σημειώνοντας ότι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(36)
- Κύπρος(450)
- Μέση Ανατολή(3)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.