Σε πέραν των 104 χιλιάδων ερωτήσεων ανταποκρίθηκε ο ψηφιακός βοηθός
Σε διάστημα έξι μηνών λειτουργίας, ο Ψηφιακός Βοηθός έχει απαντήσει σε πέραν των... Σε διάστημα έξι μηνών λειτουργίας, ο Ψηφιακός Βοηθός έχει απαντήσει σε πέραν των 104 χιλιάδων ερωτήσεων πολιτών μέσω της πύλης gov.cy. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υφυπουργείου Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, "σταδιακά, και με την προσθήκη νέων θεματικών, εξελίσσεται σε ένα πολύτιμο εργαλείο πληροφόρησης και υποστήριξης για την καθημερινότητα του πολίτη, διευκολύνοντας, απλουστεύοντας και επιταχύνοντας την αλληλεπίδρασή του με το δημόσιο". Στην ανακοίνωσή του, το Υφυπουργείο, αναφέρει, επίσης, ότι από σήμερα, 13 Ιουνίου, μέσω του ψηφιακού βοηθού στην πύλη gov.cy, προσφέρεται στους πολίτες άμεση, αξιόπιστη και συνεχής εξυπηρέτηση σε 24ωρη βάση, για θέματα που αφορούν τις Δημόσιες Συμβάσεις. Προσθέτει ότι η ρύθμιση αυτή έχει ενσωματωθεί και στη νέα διαδραστική ιστοσελίδα των Δημόσιων Συμβάσεων του Γενικού Λογιστηρίου...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
O ψηφιακός βοηθός ανταποκρίθηκε σε πέραν των 104 χιλιάδων ερωτήσεων Σε διάστημα έξι μηνών λειτουργίας, ο Ψηφιακός Βοηθός έχει απαντήσει σε πέραν των 104 χιλιάδων ερωτήσεων πολιτών μέσω της πύλης gov.cy. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υφυπουργείου Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, "σταδιακά, και με την προσθήκη νέων θεματικών, εξελίσσεται σε ένα πολύτιμο...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(28)
- Κύπρος(302)
- Μέση Ανατολή(1)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.