Σταθερή η ικανοποίηση καταναλωτών από υπηρεσίες κινητής λέει έρευνα του ΓΕΡΗΕΤ
Σταθερή παραμένει η ικανοποίηση των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας στην Κύπρο... Σταθερή παραμένει η ικανοποίηση των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας στην Κύπρο, με μέση βαθμολογία 8,5/10, σύμφωνα με την πέμπτη κατά σειρά έρευνα που διενήργησε το Γραφείο Επιτρόπου Επικοινωνιών - ΓΕΡΗΕΤ. Παράλληλα, καταγράφεται αισθητή βελτίωση σε συνηθισμένα προβλήματα όπως η ποιότητα γραμμής και οι διακοπές κλήσεων. Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΡΗΕΤ, η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο Απριλίου - Μαίου 2025 από την εταιρεία Pulse Market Research Ltd, με αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.202 καταναλωτών σε αστικές και αγροτικές περιοχές. Σκοπός ήταν η αποτύπωση της αντίληψης των πολιτών για την ποιότητα των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας και οι λόγοι επιλογής ή αλλαγής παροχέα. Συγκεκριμένα το επίπεδο ικανοποίησης για την υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας που έχουν από τον παροχέα τους ανήλθε στο 8,5/10 παρουσιάζοντας μικρή άνοδο σε σχέση με την έρευνα του 2024...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(36)
- Κύπρος(324)
- Μέση Ανατολή(2)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.