Παράλληλη Στήριξη και Τμήματα Ένταξης: Ισοπεδώνουν την Ειδική Αγωγή αδιαφορώντας για τους μαθητές
Οι εκπαιδευτικοί κάνουν λόγο για πρωτοφανή υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής με το Υπουργείο να αφήνει "ξεκρέμαστους" τους μαθητές ελέω περικοπών. Αντιδράσεις προκαλεί η νέα εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας που δίνει διευκρινιστικές οδηγίες για τη λειτουργία των Τμημάτων Εντάξης και Παράλληλης Στήριξης με τους εκπαιδευτικούς να καταγγέλουν ότι επί της ουσίας υποβαθμίζει ουσιαστικά την Ειδική Αγωγή. Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών (ΑΣΕ) η νέα εγκύκλιος προβλέπει ότι μαθητές με γνωμάτευση για Παράλληλη Στήριξη (ΠΣ) μπορούν να υποστηρίζονται από εκπαιδευτικό ΕΑΕ του Τμήματος Ένταξης (ΤΕ) και αντίστροφα. Η ρύθμιση αυτή "ισοπεδώνει" τους δύο θεσμούς, που μέχρι σήμερα είχαν διακριτούς ρόλους, οδηγώντας -όπως καταγγέλλεται- σε μείωση προσλήψεων ειδικών εκπαιδευτικών και σε αποδυνάμωση της εξατομικευμένης υποστήριξης των μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί κάνουν λόγο για "λογιστική διαχείριση" της ειδικής αγωγής...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Ενιαίος τρόπος υποστήριξης μαθητών με ειδικές ανάγκες - Τι προβλέπει η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας Η νέα εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας (Αρ. πρωτ. 122194/ΓΔ4, 1 Οκτωβρίου 2025) προκαλεί έντονες αντιδράσεις στον χώρο της εκπαίδευσης, καθώς θεωρείται ότι υποβαθμίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Σύμφωνα με την εγκύκλιο...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(6)
- Άμυνα(31)
- Αστυνομικά(25)
- Εκπαίδευση(282)
- Εργασία(56)
- Θρησκεία(11)
- Κοινωνία(489)
- Νομικά(6)
- Ομογένεια(4)
- Πολιτική(628)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.