Από τη γενική μόρφωση στην "εκπαίδευση κατάρτισης": Μπορούμε να μαθαίνουμε χωρίς να ξέρουμε;
Ο εκπαιδευτικός από φορέας γνώσης σε "διευκολυντής της μάθησης": Η νέα εκπαιδευτική πολιτική, η φιλοσοφία του "μαθαίνω πώς να μαθαίνω" και οι διαδρομές μιας ρητορικής που ξεκίνησε την εποχή των Μνημονίων συνεχίζει να διαμορφώνει το ελληνικό σχολείο Η ελληνική εκπαιδευτική πολιτική των τελευταίων δεκαπέντε ετών χαρακτηρίζεται από μία σταδιακή αλλά επίμονη στροφή: από το σχολείο της σφαιρικής γνώσης προς το σχολείο της δεξιότητας. Η αλλαγή αυτή παρουσιάζεται ως αναγκαία "μεταρρύθμιση" προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις του 21ου αιώνα, όμως για πολλούς παιδαγωγούς και ακαδημαϊκούς, πρόκειται περισσότερο για μια αποδόμηση της ουσίας της μόρφωσης.Το κεντρικό σύνθημα είναι: "μαθαίνω πώς να μαθαίνω" Η δεξιότητα αυτή, που έχει αναχθεί σε θεμέλιο λίθο της σύγχρονης εκπαιδευτικής πολιτικής σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, αποσκοπεί - θεωρητικά - στην ενίσχυση της αυτονομίας του μαθητή. Όμως , τι συμβαίνει όταν αυτή η μεθοδολογική προσέγγιση...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(68)
- Αστυνομικά(95)
- Εκπαίδευση(188)
- Εργασία(107)
- Θρησκεία(3)
- Κοινωνία(526)
- Νομικά(10)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(512)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.