Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα έρευνα. Πώς αντιδρούν οι εκπαιδευτικοί και ποιοι οι κίνδυνοι για τη μαθησιακή διαδικασία Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δηλώνουν ότι δυσκολεύονται να αναγνωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγεται από την τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι αληθινό ή όχι, σύμφωνα με νέα έρευνα που αναδεικνύει τις προκλήσεις της εκπαίδευσης στην ψηφιακή εποχή. Η έρευνα της Opinium, στην οποία συμμετείχαν 2.000 μαθητές ηλικίας 13 έως 18 ετών, αποκαλύπτει ότι οκτώ στους δέκα μαθητές (80%) χρησιμοποιούν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για τις σχολικές τους εργασίες. Παρόλα αυτά, μόνο το 47% δηλώνει βέβαιο ότι μπορεί να ξεχωρίσει αν οι πληροφορίες που παράγονται από την ΑΙ είναι ακριβείς. Σχεδόν οι μισοί μαθητές (48%) ζητούν περισσότερη υποστήριξη από τους καθηγητές ώστε να μάθουν πώς να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(6)
- Άμυνα(37)
- Αστυνομικά(15)
- Εκπαίδευση(184)
- Εργασία(15)
- Θρησκεία(9)
- Κοινωνία(496)
- Νομικά(12)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(573)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.