πριν από  3 ημέρες 16 ώρες

Alfavita.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα έρευνα. Πώς αντιδρούν οι εκπαιδευτικοί και ποιοι οι κίνδυνοι για τη μαθησιακή διαδικασία Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δηλώνουν ότι δυσκολεύονται να αναγνωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγεται από την τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι αληθινό ή όχι, σύμφωνα με νέα έρευνα που αναδεικνύει τις προκλήσεις της εκπαίδευσης στην ψηφιακή εποχή. Η έρευνα της Opinium, στην οποία συμμετείχαν 2.000 μαθητές ηλικίας 13 έως 18 ετών, αποκαλύπτει ότι οκτώ στους δέκα μαθητές (80%) χρησιμοποιούν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για τις σχολικές τους εργασίες. Παρόλα αυτά, μόνο το 47% δηλώνει βέβαιο ότι μπορεί να ξεχωρίσει αν οι πληροφορίες που παράγονται από την ΑΙ είναι ακριβείς. Σχεδόν οι μισοί μαθητές (48%) ζητούν περισσότερη υποστήριξη από τους καθηγητές ώστε να μάθουν πώς να...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Εκπαίδευση
    Palo presentation