Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση και ο λαϊκισμός του συνθηματολογικού λόγου: Από τη Θάτσερ στη σύγχρονη πραγματικότητα
"Η αξιολόγηση, αντί να λειτουργεί ως εργαλείο βελτίωσης και αναγνώρισης της εκπαιδευτικής αξίας, καταντά άλλοθι για την επιβολή κομματικών επιλογών και την ενίσχυση της διαφθοράς που υποτίθεται ότι καλείται να αντιμετωπίσει" Το επιχείρημα "όποιος αξιολογεί πρέπει να αξιολογείται" ακούγεται συχνά στον δημόσιο λόγο, ιδίως όταν η πολιτική ηγεσία επιχειρεί να προωθήσει νέους μηχανισμούς ελέγχου στην εκπαίδευση. Σε πρώτη ανάγνωση φαντάζει δίκαιο, διαπερασμένο από μια αίσθηση ισονομίας, λογοδοσίας και κοινωνικής δικαιοσύνης. Στην πραγματικότητα, όμως, αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα λαϊκιστικού "τσιτάτου" που επιδιώκει να δημιουργήσει κοινωνικούς αυτοματισμούς, διασπώντας τη συνοχή του εκπαιδευτικού σώματος και μεταφέροντας τις ευθύνες για τα συστημικά προβλήματα της εκπαίδευσης στις πλάτες των εκπαιδευτικών. Η χρήση τέτοιων συνθημάτων στην εκπαιδευτική πολιτική δεν είναι νέα. Τη δεκαετία του 1980, η Μάργκαρετ Θάτσερ και οι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(16)
- Άμυνα(63)
- Αστυνομικά(98)
- Εκπαίδευση(144)
- Εργασία(104)
- Θρησκεία(6)
- Κοινωνία(446)
- Νομικά(7)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(446)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.