Η αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών
Τίθεται επομένως το ερώτημα: Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί δεν έχουν ανάγκη αξιολόγησης; Είμαστε διαφορετικοί από τους συναδέλφους μας Ευρωπαίους, Αμερικανούς, Καναδούς, Ιάπωνες, Κινέζους, Νεοζηλανδούς, Αυστραλούς, που αξιολογούνται τακτικά; Κάθε φορά που γίνεται λόγος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών των δημοσίων σχολείων, η συνήθης αντίρρηση που διατυπώνεται είναι: "Ποιος θα μας αξιολογήσει;". Η συγκεκριμένη έκφραση, χρόνια επωδός στα χείλη αρκετών συναδέλφων, υπαινίσσεται αφενός ότι πολλά στελέχη της ελληνικής εκπαίδευσης δεν είναι ικανά να αξιολογήσουν τους υφισταμένους τους με αντικειμενικότητα, λόγω πλημμελούς υποδομής των ιδίων και ενδεχόμενης κομματικής τους ταυτότητας, και αφετέρου ότι η αξιολόγηση θα έχει τιμωρητικό και χειραγωγικό χαρακτήρα - κατάλοιπο της εποχής του "επιθεωρητή". Καταρχάς, οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι η αξιολόγηση αποτελεί δομικό χαρακτηριστικό των ανεπτυγμένων χωρών, επειδή προάγει, θωρακίζει και...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(24)
- Άμυνα(12)
- Αστυνομικά(25)
- Εκπαίδευση(211)
- Εργασία(25)
- Θρησκεία(13)
- Κοινωνία(607)
- Νομικά(14)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(362)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.