πριν από  7 ώρες 47 λεπτά

Alfavita.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι αξιολογητές ως "επισκέπτες" και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης Η παρατήρηση της διδακτικής πράξης μέσα στην τάξη αποτελεί μία από τις πιο αμφιλεγόμενες πτυχές της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Σε πολλές περιπτώσεις, η αξιολόγηση βασίζεται σε σύντομες και αποσπασματικές επισκέψεις των αξιολογητών, οι οποίες όμως απέχουν πολύ από το να θεωρηθούν επιστημονικά αξιόπιστες και παιδαγωγικά τεκμηριωμένες. Στη διεθνή εκπαιδευτική έρευνα, η παρατήρηση τάξης συνδέεται με την εθνογραφική μέθοδο, η οποία έχει συγκεκριμένες προϋποθέσεις για να αποδώσει έγκυρα και αξιόπιστα αποτελέσματα. Ωστόσο, η διαδικασία αξιολόγησης, όπως συνήθως εφαρμόζεται, δεν πληροί αυτές τις προϋποθέσεις, γεγονός που καθιστά τα συμπεράσματά της αμφισβητήσιμα.Η εθνογραφική παρατήρηση και η αναγκαιότητα της "εμβάπτισης" Η εθνογραφία αποτελεί έναν κλάδο της κοινωνικής έρευνας που βασίζεται στη συμμετοχική παρατήρηση μιας ομάδας σε βάθος χρόνου. Στόχος της είναι η...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Εκπαίδευση
    Palo presentation