Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως "επισκέπτες" και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης Η παρατήρηση της διδακτικής πράξης μέσα στην τάξη αποτελεί μία από τις πιο αμφιλεγόμενες πτυχές της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Σε πολλές περιπτώσεις, η αξιολόγηση βασίζεται σε σύντομες και αποσπασματικές επισκέψεις των αξιολογητών, οι οποίες όμως απέχουν πολύ από το να θεωρηθούν επιστημονικά αξιόπιστες και παιδαγωγικά τεκμηριωμένες. Στη διεθνή εκπαιδευτική έρευνα, η παρατήρηση τάξης συνδέεται με την εθνογραφική μέθοδο, η οποία έχει συγκεκριμένες προϋποθέσεις για να αποδώσει έγκυρα και αξιόπιστα αποτελέσματα. Ωστόσο, η διαδικασία αξιολόγησης, όπως συνήθως εφαρμόζεται, δεν πληροί αυτές τις προϋποθέσεις, γεγονός που καθιστά τα συμπεράσματά της αμφισβητήσιμα.Η εθνογραφική παρατήρηση και η αναγκαιότητα της "εμβάπτισης" Η εθνογραφία αποτελεί έναν κλάδο της κοινωνικής έρευνας που βασίζεται στη συμμετοχική παρατήρηση μιας ομάδας σε βάθος χρόνου. Στόχος της είναι η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(65)
- Αστυνομικά(87)
- Εκπαίδευση(159)
- Εργασία(102)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(480)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(401)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.