Η σκοτεινή όψη της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα
Η αξιολόγηση στα Δημόσια Σχολεία: Μεταξύ προσόντων και πολιτικών παρεμβάσεων Ένας εκπαιδευτικός εξηγεί στον γιο του ότι η αξιολόγηση στο δημόσιο σχολείο δεν βασίζεται πάντα στα πραγματικά προσόντα, αλλά συχνά επηρεάζεται από κομματικές προτιμήσεις και γραφειοκρατικές διαδικασίες. Παρά τις μεταπτυχιακές σπουδές και την εμπειρία του, δηλώνει πως η πραγματική αξιολόγηση γίνεται μέσα από την καθημερινή εργασία και την αναγνώριση των μαθητών, ενώ η επίσημη διαδικασία είναι πολλές φορές ανεπαρκής και προσχηματική. Τέλος, καταγγέλλει πως το σύστημα παραμένει αποκομμένο από την πραγματικότητα, αφήνοντας τα δημόσια σχολεία και τους εκπαιδευτικούς αδικημένους και υποστελεχωμένους.Διαβάστε αναλυτικά το κείμενο: Ακούγοντάς με τις προάλλες να σκυλοβρίζω όσο άκουγα εκπομπή ...έγκριτου ΑΡΔ στο One channel, ο μεγάλος γιος (17χρονος για την ακρίβεια) με ρώτησε αυστηρά: "Δηλαδή εσύ μπαμπά δε θες να αξιολογηθείς; Και γιατί παρακαλώ"; Ευτυχώς θυμήθηκα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(20)
- Άμυνα(81)
- Αστυνομικά(91)
- Εκπαίδευση(147)
- Εργασία(118)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(414)
- Νομικά(6)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(486)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.