Ηθική χωρίς δογματισμό, τεχνολογία χωρίς φόβο: Μπορεί το σχολείο να διδάξει την κριτική σκέψη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ);
Αντί να αποφεύγουμε την τεχνητή νοημοσύνη μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας, πρέπει να σκεφτούμε όχι "γιατί" τη χρησιμοποιούν οι μαθητές, αλλά "πώς", "πόσο" και με "ποιες συνέπειες". Η ΤΝ μπορεί να λειτουργήσει ως ερέθισμα για βαθιά ηθικά ερωτήματα και για ενεργητική, συνειδητή μάθηση.Η τεχνολογία μέσα στην τάξη Η τεχνητή νοημοσύνη δεν αποτελεί πλέον υπόσχεση του μέλλοντος· είναι ήδη εδώ και αλλάζει ραγδαία τον τρόπο με τον οποίο διδάσκουμε και μαθαίνουμε. Το ερώτημα, λοιπόν, δεν είναι αν πρέπει να μπει η τεχνολογία στο σχολείο, αλλά πώς αυτή θα αξιοποιηθεί ως αφορμή μάθησης, στοχασμού και πνευματικής-ηθικής καλλιέργειας. Μπορεί το σχολείο να διδάξει κριτική σκέψη στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης χωρίς να καταφύγει στον φόβο ή στον δογματισμό;Ηθική χωρίς δογματισμό: Τι σημαίνει διδάσκω την "κριτική σκέψη"; Η διδασκαλία της κριτικής σκέψης αποτελεί το "αντίδοτο" στην παθητική αποδοχή μιας τεχνολογίας που εξελίσσεται ραγδαία, χωρίς οι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(25)
- Άμυνα(83)
- Αστυνομικά(109)
- Εκπαίδευση(167)
- Εργασία(95)
- Θρησκεία(5)
- Κοινωνία(485)
- Νομικά(3)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(514)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.