Καθηγητικές κατευθύνσεις στις Σχολές, διδακτική επάρκεια και αναβάθμιση των (φιλολόγων) καθηγητών
"Το πρώτο έτος της καθηγητικής κατεύθυνσης θα αφιερώνεται στην συμπλήρωση των γνώσεων που απαιτούνται για έναν φιλόλογο τάξης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση" Η ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στα Πανεπιστήμια επαλήθευσε κάτι που πια το ξέραμε: οι μαθήτριες και οι μαθητές απαξιώνουν τις λεγόμενες καθηγητικές σχολές και δεν τις επιλέγουν. Το αποτέλεσμα είναι να κατρακυλούν οι βάσεις και να εισάγονται στις φιλολογίες και στα Τμήματα μαθηματικών, φυσικών κ.ά, μετριότατοι μαθητές, αυτοί που "επιτυγχάνουν" μια βαθμολογία λίγο πάνω, λίγο κάτω από το 10. Ελάχιστοι είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες που αγαπούν τα συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα, τα μελετούν αποτελεσματικά και ονειρεύονται κάποτε να τα διδάξουν και οι ίδιοι. Είναι επιτακτικό πλέον η Πολιτεία να αντικρύσει κατάματα και να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα που διαβρώνει απειλητικά τα θεμέλια της εκπαίδευσης. Δεν χρειάζεται να μειωθούν δραματικά οι εισακτέοι στα Τμήματα αυτά. Αρκεί η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(24)
- Άμυνα(12)
- Αστυνομικά(25)
- Εκπαίδευση(211)
- Εργασία(25)
- Θρησκεία(13)
- Κοινωνία(607)
- Νομικά(14)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(362)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.