Μαθητές και Εκπαιδευτικοί για την Τεχνητή Νοημοσύνη στο Σχολείο: Εργαλείο ή Απειλή;
Εργαλείο μάθησης ή "κακός δαίμονας"; Η συζήτηση για την τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) έχει πλέον εισχωρήσει βαθιά στον χώρο της εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Από τα θρανία του Γυμνασίου και του Λυκείου μέχρι την πανεπιστημιακή και εκπαιδευτική κοινότητα, το ερώτημα παραμένει: πρόκειται για ένα πολύτιμο εργαλείο μάθησης ή για μια "εύκολη λύση" που οδηγεί σε απώλεια δεξιοτήτων; Η Δέσποινα Δημά στο Βήμα παρουσιάζει τι πραγματικά πιστεύουν μαθητές και εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη στο σχολείο.Οι φωνές της τάξης: Τι λένε μαθητές και εκπαιδευτικοί Η Ισιδώρα Μάλαμα, φιλόλογος και πρόεδρος του Συνδέσμου Φιλολόγων Σερρών, δηλώνει κατηγορηματικά: "Η τεχνητή νοημοσύνη είναι στη ζωή μας, δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν υπάρχει. Το ζήτημα είναι να μάθουμε στα παιδιά πώς να τη χρησιμοποιούν σωστά, ώστε να μην τα χρησιμοποιεί εκείνη". Η μαθήτρια Εβελίνα, από τη Γ' Λυκείου, βλέπει το ChatGPT ως βοήθημα αλλά όχι ως πανάκεια: "Δεν εμπιστεύομαι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(73)
- Άμυνα(46)
- Αστυνομικά(26)
- Εκπαίδευση(248)
- Εργασία(19)
- Θρησκεία(20)
- Κοινωνία(557)
- Νομικά(18)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(565)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.