Μια πικρή "ιστορία" των Πανελληνίων εξετάσεων
Στην πρόσφατη αποτίμηση των Πανελλήνιων Εξετάσεων 2025, τα στατιστικά του υπουργείου Παιδείας καταδεικνύουν πως η Ιστορία εξακολουθεί να βρίσκεται μεταξύ των μαθημάτων με τις χειρότερες επιδόσεις. Στο 1ο επιστημονικό πεδίο, το 53,31 % των υποψηφίων έγραψε κάτω από τη βάση, ποσοστό που τη φέρνει στη δεύτερη θέση μετά τα Μαθηματικά (59,12 %) και ελαφρώς μπροστά από τη Φυσική (50,05 %). Συγκριτικά, στα Αρχαία Ελληνικά το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 47,69 %, ενώ στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία μόλις 15,87 %. Παρά ταύτα, στην κοινή γνώμη -και κυρίως μεταξύ γονέων- η Ιστορία εξακολουθεί να αντιμετωπίζεται ως "εύκολο" μάθημα, κατάλληλο για ασφαλή συγκομιδή μορίων. Η αντίφαση αυτή φανερώνει ένα βαθύτερο πρόβλημα: τη σύγχυση μεταξύ αποστήθισης και ουσιαστικής κατανόησης. Ατελείωτη ύλη, ημερομηνίες και ονόματα που αλληλοσυγκρούονται σε ρυθμούς απορρύθμισης μιας μαθητικής ψυχολογίας, περιγράφουν την πραγματικότητα με την οποία έρχονται...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Το πρόβλημα, δεν είναι η ικανότητα των μαθητών. Είναι ο τρόπος που τους διδάσκεται να βλέπουν το μάθημα. Όταν το "γιατί" αντικαθιστά το "τι", όταν η ανάλυση υπερτερεί της μηχανικής αναπαραγωγής, τότε η Ιστορία παύει να τρομάζει και αρχίζει να εμπνέει Στην πρόσφατη αποτίμηση των Πανελλήνιων Εξετάσεων 2025, τα στατιστικά του υπουργείου Παιδείας καταδεικνύουν πως η...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(26)
- Άμυνα(29)
- Αστυνομικά(29)
- Εκπαίδευση(246)
- Εργασία(56)
- Θρησκεία(9)
- Κοινωνία(553)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(727)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.