Οι επιδόσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα: Όταν η "δημιουργικότητα" γίνεται δίκοπο μαχαίρι
Τι αναφέρουν βαθμολογητές που έχουν ήδη μια εικόνα από τις βαθμολογήσεις που έκαναν για το θέμα και τις επιδόσεις των υποψηφίων Η Νεοελληνική Γλώσσα, ως μάθημα γενικής παιδείας και πρώτης δοκιμασίας στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, συνιστά πάντοτε ένα βαρόμετρο για τις επιδόσεις των υποψηφίων. Κάποιοι είπαν ότι το φετινό θέμα, με κεντρικό άξονα τη δημιουργικότητα, επιβεβαιώνει μια μετατόπιση του εξεταστικού προσανατολισμού: λιγότερη αποστήθιση, περισσότερη ερμηνευτική τόλμη. Ακόμη κι αν δεχθούμε ότι θα μπορούσε να είναι έτσι, αυτή η στροφή δεν ήρθε χωρίς κόστος· για πολλούς μαθητές και βαθμολογητές, η "δημιουργικότητα" αποδείχθηκε τελικά... δίκοπο μαχαίρι.Από το "αναμενόμενο" στο "ανοιχτό" Η επιλογή της θεματοθεσίας εντάσσεται σε μια ευρύτερη και σταδιακή μεταρρύθμιση: τα τελευταία χρόνια, η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων δείχνει να προτιμά θέματα που απαιτούν κριτική σκέψη, αφαιρετική λογική και προσωπική αποτύπωση ιδεών, απομακρυνόμενη από...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(28)
- Άμυνα(77)
- Αστυνομικά(102)
- Εκπαίδευση(139)
- Εργασία(82)
- Θρησκεία(8)
- Κοινωνία(420)
- Νομικά(6)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(309)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.