Όταν το σχολείο γίνεται... ψηφιακός λαβύρινθος: Ακόμη και σε ένα σχολείο γεμάτο οθόνες, ο πιο φωτεινός "διαδραστικός πίνακας" παραμένει το πρόσωπο του εκπαιδευτικού.
Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί της παλιότερης γενιάς μπήκαν στο σχολείο για να μιλήσουν σε παιδιά, όχι σε μηχανές. Για να κοιτάζουν τα μάτια των μαθητών, όχι τις ειδοποιήσεις στην οθόνη. Για να δημιουργούν σχέση, όχι λογαριασμό χρήστη. Υπάρχει μια στιγμή που δεν γράφεται σε κανένα ΦΕΚ και δεν αποτυπώνεται σε κανένα οδηγο-χρήσης: η στιγμή που ο εκπαιδευτικός - συνήθως μεγαλύτερος σε ηλικία, κουρασμένος από χρόνια προσφοράς - κοιτάζει έναν καινούργιο διαδραστικό πίνακα και νιώθει... ξένος. Στέκεται μπροστά σε ένα μηχάνημα που υπόσχεται θαύματα, κι όμως μέσα του γεννιέται μια μικρή, αλλά δυνατή φωνή: "Μπορώ να τα καταφέρω; Ή μήπως το σχολείο προχωράει χωρίς εμένα;"Μια επανάσταση που ήρθε απότομα Η ψηφιοποίηση στο σχολείο δεν ήρθε αθόρυβα. Ήρθε σαν κύμα - και μάλιστα μεγάλο. Νέα συστήματα, νέες πλατφόρμες, ψηφιακά βιβλία, e-class, e-absences, Teams, Webex, myschool, tablet, εργαστήρια δεξιοτήτων, διαδραστικοί πίνακες, εφαρμογές για κάθε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(43)
- Άμυνα(26)
- Αστυνομικά(29)
- Εκπαίδευση(178)
- Εργασία(21)
- Θρησκεία(34)
- Κοινωνία(595)
- Νομικά(9)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(424)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.