Πανελλαδικές: Όταν η εξέταση δεν μετρά τη γνώση αλλά "ρυθμίζει" την κατανομή
Από τα "διαβαθμισμένα" έως τα "αφύσικα" θέματα - Μια εκπαιδευτική διαδικασία που δεν μετρά τη μάθηση αλλά κατασκευάζει στατιστικές Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις εμφανίζονται ως αντικειμενικός και αξιόπιστος θεσμός. Όμως πίσω από την πρόσοψη της αξιοκρατίας κρύβεται ένα σύνθετο σύστημα ρύθμισης - ένας μηχανισμός που παράγει κατανομές. Η σκηνή επαναλαμβάνεται κάθε Ιούνιο. Μαθητές βγαίνουν από τις εξετάσεις, κοιτάζουν ο ένας τον άλλον και λένε: "Δεν είχαμε διδαχτεί ποτέ έτσι". Καθηγητές εξαντλούνται σε επεξηγήσεις, γονείς νιώθουν αμήχανοι. Και όλοι προσπαθούν να κατανοήσουν γιατί τα θέματα των Πανελλαδικών μοιάζουν -όλο και περισσότερο- αποκομμένα από τη σχολική αίθουσα. Η λογική των διαβαθμισμένων θεμάτων, τα "αφύσικα" ερωτήματα και οι μεταβλητές βαθμολογικές κατανομές εγείρουν σοβαρά ερωτήματα: Τι ακριβώς αξιολογούν οι εξετάσεις; Ποιον εξυπηρετεί η επιλογή της κατασκευασμένης αποτυχίας; Έχει αυτό σχέση με τη μάθηση που πραγματώνεται στη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(28)
- Άμυνα(77)
- Αστυνομικά(102)
- Εκπαίδευση(139)
- Εργασία(82)
- Θρησκεία(8)
- Κοινωνία(420)
- Νομικά(6)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(309)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.