ΠΕΣΕΑ: Κριτική και προτάσεις για τις αλλαγές στην Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση
Ο Π.Ε.Σ.Ε.Α. χαιρετίζει ορισμένες θετικές ρυθμίσεις, αλλά εκφράζει ανησυχίες για τη συρρίκνωση δομών και θέσεων στην Ειδική Αγωγή, ζητώντας ουσιαστικές αλλαγές με επίκεντρο τους μαθητές Ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Ειδικής Αγωγής (Π.Ε.Σ.Ε.Α.) τοποθετήθηκε επίσημα για τις πρόσφατες νομοθετικές και διοικητικές παρεμβάσεις του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Ο Σύλλογος εκφράζει ικανοποίηση για την εγκύκλιο με αριθμό πρωτοκόλλου 70271/Δ3 (13/6/2025), καθώς και για το Άρθρο 96 του Ν. 5217/2025, τα οποία διευκολύνουν την ίδρυση Τμημάτων Ένταξης, Πρώιμης Παρέμβασης και Σχολικών Μονάδων ΕΑΕ χωρίς τη δεσμευτική γνώμη των Δημοτικών Συμβουλίων. Η ρύθμιση αυτή εκτιμάται ότι ανοίγει τον δρόμο για την ενίσχυση της ενταξιακής εκπαίδευσης και την αξιοποίηση αδιόριστων εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Ωστόσο, ο Π.Ε.Σ.Ε.Α. επισημαίνει πως η συνεκπαίδευση εντός της γενικής τάξης δεν πρέπει να υποκαθιστά την ανάγκη για διακριτό...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(24)
- Άμυνα(69)
- Αστυνομικά(101)
- Εκπαίδευση(180)
- Εργασία(109)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(500)
- Νομικά(3)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(480)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.