Πρότυπα Γυμνάσια: Τρόποι απάντησης μαθηματικών ερωτήσεων - Απλή, Μεθοδική και Στρατηγική σκέψη
Η πρόκληση των Δοκιμασιών για τα Πρότυπα Γυμνάσια - Γράφει ο Μαθηματικός Σπυρίδων Κουρούκλης Καθώς αναμένονται τα αποτελέσματα των εξετάσεων για τα Πρότυπα Γυμνάσια, πληθώρα σχολίων εμφανίζεται σε Ηλεκτρονικά Μέσα και στον Τύπο, αναλύοντας τη δυσκολία και τη φύση των θεμάτων. Ένα από τα πιο συζητημένα ερωτήματα φέτος αφορά διαδικασία 6 βημάτων που εκτελεί μια συσκευή, προκαλώντας "έκπληξη" σε κάποιους αναλυτές. Η Ερώτηση (31) περιγράφει την εξής διαδικασία στη χρήση συσκευής: Στο 1ο βήμα, ζητείται ένας ακέραιος αριθμός. Στο 2ο, η συσκευή διπλασιάζει τον αριθμό. Στο 3ο, ζητά έναν δεύτερο ακέραιο. Στο 4ο, προσθέτει τους δύο αριθμούς. Στο 5ο, εκτυπώνει το άθροισμα. Στο 6ο, εκτυπώνει το γινόμενο των αριθμών που έδωσε ο χρήστης. Δεδομένου ότι στο 5ο βήμα εκτυπώνεται ο αριθμός 11 και στο 6ο βήμα ο αριθμός 15, ποιον αριθμό εισήγαγε ο χρήστης στο 1ο βήμα; Η μαθηματική διατύπωση Η παραπάνω λεκτική περιγραφή της διαδικασίας αποτυπώνεται με τις...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(59)
- Αστυνομικά(97)
- Εκπαίδευση(145)
- Εργασία(84)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(484)
- Νομικά(3)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(453)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.