Σκέψεις για τη θέση της μουσικής και γενικότερα της τέχνης στο ελληνικό σχολείο
"Βάσει των παραπάνω, δεν θα έπρεπε να μας προκαλεί έκπληξη η απουσία βιβλίων μουσικής από τα δημοτικά σχολεία. Πώς να κρίνουμε ορθολογικά την παιδαγωγική πρόοδο σ' ένα μάθημα που θεωρείται ότι υπάρχει μόνο για τα "ταλέντα"; Θέλοντας να γράψω κάποια πράγματα για το μάθημα της μουσικής, δεν μπορώ παρά να το βλέπω εντός του πλαισίου στο οποίο αυτό αποκτά την αναγνωρίσιμη μορφή του. Πρόκειται για ένα μάθημα που κινδυνεύει να χάσει την επιστημονική και καλλιτεχνική του αξία, καθώς στη δημόσια σφαίρα, όταν μιλάμε για τέχνη, προϋποθέτουμε συνήθως μια κακώς νοούμενη ιδέα του ταλέντου ως βασικό της συστατικό: ότι η έφεση προς την τέχνη είναι εκ θεού δοσμένη και, γι' αυτό, δεν την αξιολογούμε απλοϊκά, όπως τα μαθηματικά - όπου λέμε ότι 1+1=2, άρα είναι σωστό - ή όπως τη γλώσσα, όπου λέμε ότι υποκείμενο, ρήμα και αντικείμενο δεν πρέπει να χωρίζονται με κόμμα. Ή, ακόμα χειρότερα, επιχειρούμε μια τέτοιου τύπου βάναυση αξιολόγηση. Βάσει των...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(24)
- Άμυνα(71)
- Αστυνομικά(104)
- Εκπαίδευση(154)
- Εργασία(94)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(507)
- Νομικά(5)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(523)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.