Σχολεία: Αν οι αριθμοί δεν συμφωνούν με την πραγματικότητα, τόσο το χειρότερο για εκείνη
Όταν οι αριθμοί χρησιμοποιούνται σαν εργαλείο πολιτικής σκοπιμότητας Τα κενά στα σχολεία που παραμένουν μετά την τελευταία Γ' φάση προσλήψεων αναπληρωτών σε αντιδιαστολή με τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης και τις συγχωνεύσεις των τμημάτων προκαλούν απορία σε όποιον είναι εκτός του χώρου της εκπαίδευσης. Ένα συχνό φαινόμενο που παρατηρείται είναι παράθεση στατιστικών που δείχνουν ότι "όλα βαίνουν καλώς". Αν ισχύουν όμως οι στατιστικές τότε γιατί υπάρχουν τόσα πολλά κενά και γιατί δάσκαλοι και καθηγητές είναι σε μία διαρκή σύγκρουση με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας; Πρόσφατα, αρκετά Μέσα Ενημέρωσης υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό την έκθεση του ΟΟΣΑ, σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα διαθέτει "τους περισσότερους εκπαιδευτικούς ανά μαθητή" μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Οργανισμού. Οι τίτλοι μιλούσαν για "λάθος" διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και ανάγκη "ορθολογικής αξιοποίησης" - προαναγγέλλοντας ουσιαστικά μια νέα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(26)
- Άμυνα(42)
- Αστυνομικά(36)
- Εκπαίδευση(256)
- Εργασία(67)
- Θρησκεία(8)
- Κοινωνία(671)
- Νομικά(10)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(781)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.