"Τι σχολείο πραγματικά θέλουμε;" - Επιστολή εκπαιδευτικού προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ
Παρεμβάσεις για την υπέρογκη ύλη, τις δράσεις εξωστρέφειας και το "κυνήγι" τυπικών προσόντων Μία μάχιμη εκπαιδευτικός της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με επιστολή που απευθύνει στην Υπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη και τον Υφυπουργό αρμόδιο για τη Δευτεροβάθμια Κωνσταντίνο Βλάση, θέτει στο τραπέζι το καίριο ερώτημα: "Τι σχολείο πραγματικά θέλουμε;". Η εκπαιδευτικός στην επιστολή της στο alfavita.gr, εκφράζει την ανησυχία της ότι το σχολείο τείνει να λειτουργεί περισσότερο σαν "επιχείρηση", με έμφαση στο "φαίνεσθαι" και τα τυπικά προσόντα, παρά ως χώρος καλλιέργειας κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας. Στην επιστολή επισημαίνονται οι υπερβολικές δράσεις εξωστρέφειας, όπως η εσωτερική αξιολόγηση και οι δράσεις του "ενεργού πολίτη", που συχνά επιβάλλονται τελευταία στιγμή και απαιτούν πολύτιμο χρόνο εις βάρος της ήδη υπερφορτωμένης ύλης. Παράλληλα, η δυσβάσταχτη διδακτέα ύλη στο Λύκειο, η οποία -σε αντίθεση με άλλες βαθμίδες- δεν έχει...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(36)
- Άμυνα(45)
- Αστυνομικά(19)
- Εκπαίδευση(252)
- Εργασία(113)
- Θρησκεία(15)
- Κοινωνία(606)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(728)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.