Υπεράσπιση του έμπειρου εκπαιδευτικού στην τάξη: Από την εμπειρία στην απαξίωση
Η επιχειρηματολογία περί "γήρανσης του εκπαιδευτικού σώματος" υποκρύπτει μια μορφή ηλικιακού ρατσισμού, δηλαδή τη μεροληπτική αντιμετώπιση ανθρώπων λόγω της ηλικίας τους, αντί της πραγματικής τους επάρκειας. Η δημόσια συζήτηση γύρω από την ηλικιακή σύνθεση του εκπαιδευτικού σώματος έχει προσλάβει το τελευταίο διάστημα υπερβολικά δραματοποιημένο και συχνά παραπλανητικό χαρακτήρα. Η επιμονή ορισμένων φωνών να παρουσιάζουν την παρουσία εκπαιδευτικών άνω των 60 ετών στις σχολικές αίθουσες ως παιδαγωγικό, θεσμικό και κοινωνικό "πρόβλημα" όχι μόνο αδικεί την αλήθεια, αλλά προσκρούει και σε βασικές αρχές δικαίου, ισότητας, αξιοκρατίας και παιδαγωγικής επιστήμης. 1. Ηλικιακή διάκριση: μια άδηλη αλλά επικίνδυνη προκατάληψη Η επιχειρηματολογία περί "γήρανσης του εκπαιδευτικού σώματος" υποκρύπτει μια μορφή ηλικιακού ρατσισμού, δηλαδή τη μεροληπτική αντιμετώπιση ανθρώπων λόγω της ηλικίας τους, αντί της πραγματικής τους επάρκειας. Δεν υπάρχει...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(14)
- Άμυνα(29)
- Αστυνομικά(28)
- Εκπαίδευση(197)
- Εργασία(34)
- Θρησκεία(10)
- Κοινωνία(565)
- Νομικά(13)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(453)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.