Υποχρέωση τράπεζας σε αποζημίωση πελάτισσας για απώλεια χρημάτων λόγω ηλεκτρονικής απάτης
Το Δικαστήριο απέρριψε τον ισχυρισμό της τράπεζας ότι οι συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν με τη συγκατάθεση της ενάγουσας. Με την απόφαση 10096/2025, το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών έκανε δεκτή αγωγή κατόχου τραπεζικού λογαριασμού που υπέστη ζημία από ηλεκτρονική απάτη τύπου phishing. Η ενάγουσα παραπλανήθηκε από μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έφερε διακριτικά στοιχεία της τράπεζας, καταχώρησε τους προσωπικούς της κωδικούς και κωδικούς μίας χρήσης (OTP), με αποτέλεσμα τρίτα πρόσωπα να μεταφέρουν χρηματικό ποσό σε λογαριασμό του εξωτερικού. Παρά την άμεση προσπάθεια επικοινωνίας με την τράπεζα, η ενημέρωση κατέστη εφικτή μετά από περίπου μισή ώρα. Η τράπεζα δεν προχώρησε σε ακύρωση ή πάγωμα των συναλλαγών, ενώ ενημέρωσε την πελάτισσα ότι έπρεπε να υποβάλει αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγών. Μετά την απόρριψη του αιτήματός της, η ενάγουσα προσέφυγε δικαστικά. Το Δικαστήριο απέρριψε τον ισχυρισμό της τράπεζας ότι οι συναλλαγές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(24)
- Αστυνομικά(19)
- Εκπαίδευση(326)
- Εργασία(70)
- Θρησκεία(46)
- Κοινωνία(641)
- Νομικά(14)
- Ομογένεια(3)
- Πολιτική(619)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.