Lidl εναντίον Aldi: Η μάχη για το στέμμα των discounter
Aldi και Lidl έχουν κηρύξει έναν πλήρη εμπορικό πόλεμο, αναδιατάσσοντας την αγορά τροφίμων στη Γερμανία. Οι παραδοσιακές αλυσίδες βλέπουν το μερίδιό τους να παραμένει στάσιμο ή να υποχωρεί, ενώ οι discounter ενισχύουν διαρκώς τη θέση τους. Από τον Ιανουάριο του 2024 έως τον Σεπτέμβριο του 2025, το ποσοστό των αγορών που πραγματοποιούνται στα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ αυξήθηκε από 46,5% σε 47,2%, σύμφωνα με ανάλυση της Accurat. Να σημειώσουμε ότι η Lidl διαθέτει, ισχυρή παρουσία και στην Ελλάδα, με περίπου 230 καταστήματα σε όλη τη χώρα. Μέσα σε αυτό το σκηνικό του εντεινόμενου ανταγωνισμού, ο "πόλεμος των τιμών" αποτυπώνεται πλέον ξεκάθαρα στα ράφια. Το βούτυρο στη Γερμανία είναι σήμερα φθηνότερο από κάθε άλλη φορά τα τελευταία δύο χρόνια. Πρόκειται για μια εντυπωσιακή μείωση, αν αναλογιστεί κανείς τις τιμές ρεκόρ που είχαν καταγραφεί πριν από περίπου έναν χρόνο, σύμφωνα με τη DIE WELT. Η μείωση αυτή, που ήδη αγγίζει το 40% από τις...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(25)
- Άμυνα(30)
- Αστυνομικά(24)
- Εκπαίδευση(176)
- Εργασία(38)
- Θρησκεία(12)
- Κοινωνία(604)
- Νομικά(20)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(538)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.