Νέος εργασιακός νόμος: Ποια έντυπα δεν υποχρεούται να τηρεί πλέον ο εργοδότης στον χώρο εργασίας;
Με το άρ. 17 του νέου ν. 5239/2025, τροποποιείται το άρ. 572 του Κώδικα Εργατικού Δικαίου, που αφορά στην υποχρέωση τήρησης εγγράφων στον χώρο εργασίας, με σκοπό ? όπως αναφέρεται και στην αιτιολογική έκθεση ? τη μείωση του γραφειοκρατικού βάρους των επιχειρήσεων και την κατάργηση της υποχρέωσης τήρησης σε έντυπη μορφή εγγράφων με πληροφορίες που υπάρχουν ηλεκτρονικά. Έτσι, καταργείται πλέον η υποχρέωση των επιχειρήσεων να τηρούν στον χώρο εργασίας τα έντυπα ατομικών όρων εργασίας του προσωπικού, καθώς οι ουσιώδεις όροι εργασίας γνωστοποιούνται στον εργαζόμενο και σε ηλεκτρονική μορφή. Ακόμη, καταργείται το βιβλίο αδειών, το ειδικό βιβλίο υπερωριών και τα εκκαθαριστικά σημειώματα αποδοχών του προσωπικού για το τελευταίο τουλάχιστον τρίμηνο, καθώς η καταβολή της μισθοδοσίας γίνεται πλέον υποχρεωτικά μέσω τραπεζικής κατάθεσης, και τα σχετικά αποδεικτικά παραμένουν διαθέσιμα. Τέλος, καταργείται η υποχρέωση ανάρτησης πίνακα προσωπικού και...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(28)
- Άμυνα(35)
- Αστυνομικά(35)
- Εκπαίδευση(182)
- Εργασία(31)
- Θρησκεία(10)
- Κοινωνία(538)
- Νομικά(9)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(585)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.