Η εγκατάλειψη του Σιδηροδρομικού Σταθμού Πελοποννήσου - Το μέλλον του
Μετά τις άκαρπες προσπάθειες να ζωντανέψει ξανά, ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Πελοποννήσου ίσως έχει μπροστά του μία ακόμη ευκαρία. Γκράφιτι, φθαρμένοι τοίχοι και παντελής εγκατάλειψη. Αυτό είναι το σκηνικό το οποίο επικρατεί στον σταθμό Αθηνών-Πελοποννήσου που δεσπόζει στον Κολωνό από τις 30 Ιουνίου του 1884, 20 χρόνια προτού εγκαινιαστεί ο γνωστός σε όλους μας "Σταθμός Λαρίσης". Ο Σταθμός Αθηνών-Πελοποννήσου των πρώην Σιδηροδρόμων Πειραιώς-Αθηνών Πελοποννήσου (ΣΠΑΠ), ο οποίος βρισκόταν επί της σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιά - Πάτρας, έκλεισε στις 7 Αυγούστου 2005, μαζί με το τμήμα Πειραιά-Αγίων Αναργύτων της γραμμής. Χτίστηκε με σχέδια Γάλλων μηχανικών, με επικεφαλής τον Αλφρέντ Ροντέλ και αρχιμηχανικό τον Αντέλ Γκοτελάν και αργότερα μεταποιήθηκε από τον αρχιτέκτονα Ερνέστο Τσίλλερ τον 19ο αιώνα. Αποτελεί διατηρητέο κτίριο ιδιαίτερης αρχιτετονικής αξίας, μια μικρογραφία με μικρές διαφοροποιήσεις του Σιδηροδρομικού Σταθμού Σιρκετσί της...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σε ανακοίνωση του Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου επισημαίνονται τα εξής: "Συμπληρώνονται 20 χρόνια από την ημέρα που ο Κεντρικός Σιδηροδρομικός Σταθμός στην Αθήνα, του μετρικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, ο γνωστός σε όλους μας ως "Σταθμός Πελοποννήσου", έπαυσε να χρησιμοποιείται ως Σιδηροδρομικός Σταθμός και η σιδηροδρομική εξυπηρέτηση της...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(26)
- Άμυνα(29)
- Αστυνομικά(29)
- Εκπαίδευση(246)
- Εργασία(56)
- Θρησκεία(9)
- Κοινωνία(553)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(727)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.