Αλλάζει το τοπίο στα επαγγελματικά τιμολόγια ρεύματος - Εκτίναξη των σταθερών προϊόντων - Νέο πεδίο ανταγωνισμού και τα πορτοκαλί συμβόλαια
A+ A- Σημαντική απήχηση και σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις βρίσκουν πλέον τα μπλε τιμολόγια, δημιουργώντας νέα δεδομένα για την κινητικότητα των μη οικιακών καταναλωτών ρεύματος. Κι αυτό γιατί τα σταθερά προϊόντα γίνονται υποψήφια να εξελιχθούν σε "όχημα" για την ενίσχυση του πελατολογίου των προμηθευτών και στους μη οικιακούς καταναλωτές - όπως εδώ και πάνω από ένα χρόνο συμβαίνει με τον ρόλο που παίζουν τα συμβόλαια μη κυμαινόμενων χρεώσεων, για την αύξηση του χαρτοφυλακίου κάθε εταιρείας σε οικιακούς πελάτες. Μάλιστα, ο Ιούνιος αποτέλεσε σημείο καμπής για την ενίσχυση της διείσδυσης των σταθερών χρεώσεων στα επαγγελματικά τιμολόγια. Ο λόγος είναι πως, σύμφωνα με πληροφορίες του energypress, μέσα σε έναν μόλις μήνα εκτινάχθηκε η διείσδυση των μπλε συμβολαίων στα μη οικιακά τιμολόγια, φτάνοντας λίγο πάνω από το 20% για το σύνολο της λιανικής αγοράς. Ένα μήνα νωρίτερα, το ποσοστό αυτό βρισκόταν μόλις στο 9,66%, όπως προκύπτει από...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
A+ A- Σημαντική απήχηση και σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις βρίσκουν πλέον τα μπλε τιμολόγια, δημιουργώντας νέα δεδομένα για την κινητικότητα των μη οικιακών καταναλωτών ρεύματος. Κι αυτό γιατί τα σταθερά προϊόντα γίνονται υποψήφια να εξελιχθούν σε "όχημα" για την ενίσχυση του πελατολογίου των προμηθευτών και στους μη οικιακούς καταναλωτές - όπως εδώ και πάνω από...
Σύμφωνα με πληροφορίες του -, ο Ιούνιος υπήρξε ορόσημο για τη διεύρυνση σε εταιρείες και επαγγελματίες της απήχησης των "μπλε" τιμολογίων, τα οποία διπλασίασαν το ποσοστό τους στο σύνολο της λιανικής. Νέα σταθερά συμβόλαια σύναψαν επαγγελματίες & επιχειρήσεις που είχαν πριν "πράσινα" τιμολόγια, το ποσοστό των οποίων μειώθηκε πάνω από 10% σε ένα μήνα. Βασικές αιτίες...
A+ A- Σημαντική απήχηση και σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις βρίσκουν πλέον τα μπλε τιμολόγια, δημιουργώντας νέα δεδομένα για την κινητικότητα των μη οικιακών καταναλωτών ρεύματος. Κι αυτό γιατί τα σταθερά προϊόντα γίνονται υποψήφια να εξελιχθούν σε "όχημα" για την ενίσχυση του πελατολογίου των προμηθευτών και στους μη οικιακούς καταναλωτές - όπως εδώ και πάνω από...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.