πριν από  14 ώρες 19 λεπτά

Energypress

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


A+ A- To στοίχημα των πράσινων αεροπορικών καυσίμων "παίζουν" πλέον οι ελληνικοί ενεργειακοί όμιλοι που βλέπουν στο νέο ευρωπαικό κανονισμό μια σημαντική επιχειρηματική ευκαιρία και τη δυνατότητα να ανοίξουν νέες αγορές στο εξωτερικό. Σε μια συγκυρία όπου το νέο καθεστώς ReFuelEU επιτάσσει από φέτος την υποχρεωτική χρήση Sustainable Aviation Fuel ή SAF, όπως λέγονται τα καθαρά αεροπορικά καύσιμα, σε ποσοστό 2% και από τα τέλη της δεκαετίας στο 5%, ο ελληνικός διυλιστηριακός τομέας ρίχνει αρκετά εκατομμύρια για να μπει στη νέα αυτή αγορά. Των καυσίμων δηλαδή του μέλλοντος, που υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσουν παγκοσμίως τα 25 δισ. δολάρια ως το 2030 και τα οποία παράγονται από ανανεώσιμο υδρογόνο και δεσμευμένο άνθρακα, απόβλητα και υπολείμματα από έλαια και λίπη, καθώς και ανακυκλωμένα συμβατικά αεροπορικά καύσιμα. Στο νέο αυτό τοπίο, η ζήτηση για SAF στην ευρωπαϊκή αγορά αυξάνεται συνεχώς, ωστόσο η διαθεσιμότητά τους είναι...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ενέργεια
    Palo presentation