Πολλά τα παράπονα καταναλωτών για τις καταμετρήσεις του ρεύματος - Συστάσεις από τη ΡΑΑΕΥ για επίλυση, με χρονικό ορίζοντα το Φεβρουάριο
A+ A- Σε συστάσεις για την βελτίωση του τρόπου καταμέτρησης των καταναλώσεων στους λογαριασμούς ρεύματος έχει προχωρήσει η ΡΑΑΕΥ προς τον ΔΕΔΔΗΕ, με αρμόδιες πηγές να αναφέρουν ότι έχουν γίνει ήδη δύο συναντήσεις και προγραμματίζεται εκ νέου συζήτηση του θέματος σε ένα μήνα. Υπενθυμίζεται ότι το θέμα ξεκίνησε, όπως έχειγράψει το energypress, με τα στοιχεία για τα παράπονα που καταφθάνουν στον Ενεργειακό Διαμεσολαβητή και τα οποία ταξινομούν στην πρώτη θέση τα θέματα περί καταμετρήσεων. Ανάλογη και χειρότερη εικόνα υπάρχει στην πλατφόρμα παραπόνων του myrae, όπου οι καταγγελίες περί καταμετρήσεων είναι σημαντικά πολλαπλάσιες, υποδηλώνοντας την οξύτητα του προβλήματος. Σε αυτή την κατεύθυνση, όπως είχε γράψει το energypress, η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων προχώρησε σε συναντήσεις τόσο υπηρεσιακά όσο και με την Διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ, εκθέτοντας το ζήτημα και ζητώντας να υπάρξουν μέτρα για την άμεση αντιμετώπιση του...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
A+ A- Σε συστάσεις για την βελτίωση του τρόπου καταμέτρησης των καταναλώσεων στους λογαριασμούς ρεύματος έχει προχωρήσει η ΡΑΑΕΥ προς τον ΔΕΔΔΗΕ, με αρμόδιες πηγές να αναφέρουν ότι έχουν γίνει ήδη δύο συναντήσεις και προγραμματίζεται εκ νέου συζήτηση του θέματος σε ένα μήνα. Υπενθυμίζεται ότι το θέμα ξεκίνησε, όπως έχειγράψει το energypress, με τα στοιχεία για τα...
A+ A- Σε συστάσεις για την βελτίωση του τρόπου καταμέτρησης των καταναλώσεων στους λογαριασμούς ρεύματος έχει προχωρήσει η ΡΑΑΕΥ προς τον ΔΕΔΔΗΕ, με αρμόδιες πηγές να αναφέρουν ότι έχουν γίνει ήδη δύο συναντήσεις και προγραμματίζεται εκ νέου συζήτηση του θέματος σε ένα μήνα. Υπενθυμίζεται ότι το θέμα ξεκίνησε, όπως έχειγράψει το energypress, με τα στοιχεία για τα...
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.